Strona główna
 / 
MEBLE
 / 
Konsole
 / 
Konsole glamour
 / 
Konsola LINE

Konsola LINE

Konsola Line z lamelkami.

Dostawa z wniesieniem
30-dniowy okres próbny
3 lata gwarancji
Wygodne raty
Mebel idealnie dopasowany?

Za wąski, za szeroki, a może potrzebujesz szuflady? Zrobimy mebel dokładnie taki, jakiego chcesz.

Meble personalizowane
od 3 699,00 
W tym VAT

Cena wybranej konfiguracji:

Poznaj szczegóły
Poniżej przedstawiamy kompletny opis produktu, wraz z informacjami o płatnościach i dostawach.
Opis
Konsola LINE
Wymiary

Konsola LINE 100 cm 

Konsola jest dostępna w dwóch standardowych rozmiarach:

-szerokość 100,4 oraz 120,4 cm,

-głębokość 35,4 cm,

-wysokość roboczego blatu 80,4 cm,

-wysokość samego blatu 25,4 cm+ 55 cm podstawa,

 

Konsola LINE 120 cm 

UWAGA! Proszę mieć na względzie, że meble są wykonywane ręcznie, więc należy przyjąć tolerancję wymiarową +/- 1cm.

Wyposażenie

Konsola jest wyposażona w dwie szuflady, otwierane za pomocą podcięcia na palce pod frontem.

 

Szuflady są wyposażone w najwyższej klasy, profesjonalne prowadnice firmy BLUM, zapewnia to najwyższy komfort użytkowania i wieloletnią niezawodność szuflad. Prowadnice są zamontowane pod szufladą (są niewidoczne podczas używania szuflady).

Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy prowadnic, szuflady zamykają się płynnie. Szuflady mają częściowy wysuw.

 

Uwaga!

Wszystkie meble z kolekcji LINE mają czarne wykończenia na:

-przedniej, widocznej krawędzi w bokach, przegrodach i wieńcu dolnym korpusu mebla,

-frontach, gdzie wybarwienie to wynika z widocznego przekroju płyty MDF*.

 

Poniżej zdjęcie obrazujące czarne elementy (na zdjęciu widoczna jest szafka RTV LINE z szufladą).

*Czyszczenie i konserwacja

Fronty kolekcji LINE są wykonane z czarnej płyty MDF, czyli z mocno sprasowanych włókien drzewnych.

Drewno to materiał który stworzyła natura i jest on podatny na wiele czynników, w tym wilgoć.

Należy bezwzględnie wystrzegać się kontaktu mebla z wodą.

Mebel należy czyścić delikatną, zwilżoną ściereczką, nigdy mokrą.

Dla zabezpieczenia nasze fronty w szafkach LINE są specjalnie olejowane.

Kwiaty w donicach oraz wazony z wodą należy ustawiać na podstawkach, aby zabezpieczyć mebel przed zamoknięciem.

Kolory i wykończenie
Płatność

ZAKUP NA RATY

Raty 0% lub raty oprocentowane

Wybierz wygodną płatność ratalną i rozłóż koszt swojego zamówienia na dogodne raty. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie przez system Przelewy24 – bez zbędnych formalności.

(regulamin i warunki finansowania dostępne w bramce płatności PRZELEWY24).

PRZEDPŁATA

Łatwo opłać zamówienie!

Opłać zamówienie z góry za pośrednictwem Przelewy24 – szybko, łatwo i bezpiecznie. Twoje zamówienie zostanie natychmiast przekazane do realizacji po zaksięgowaniu płatności.

(regulamin i warunki finansowania dostępne w bramce płatności PRZELEWY24).

PRZELEW TRADYCYJNY

Pełna przedpłata w formie przelewu

Możesz także dokonać tradycyjnego przelewu na nasz numer konta bankowego. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

ZA POBRANIEM

Opłacane gotówką w dniu dostawy.

Możesz także dokonać tradycyjnego przelewu na nasz numer konta bankowego. Realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Dokumenty zakupu:

Jeśli chcą Państwo otrzymać fakturę na podmiot gospodarczy, proszę podać numer NIP od razu po złożeniu zamówienia. Według aktualnych przepisów, chęć otrzymania faktury należy zgłosić w momencie składania zamówienia. Kiedy do zamówienia zostanie wystawiony paragon, nie będzie możliwości zmiany na fakturę VAT.

 

UWAGA: Jesteśmy producentem mebli, każdy egzemplarz jest wykonywany na zamówienie, więc:
Faktura zaliczkowa na wpłaconą kwotę jest wystawiana, jeśli zamówienie jest realizowane na przełomie miesiąca.
W tym przypadku, w dniu dostawy towaru wystawiamy fakturę końcową do faktury zaliczkowej.
Fakturę wysyłamy mailowo, wystawioną z datą nadania paczki. Dokument może być wystawiony i fizycznie przesłany do Państwa kilka dni później.
Paragon wysyłamy w paczce, przy dostawie produktu.

Dostawa i użytkowanie

Mebel jest przeznaczony do kompletnego montażu, montujemy je na miejscu u klienta (usługa w cenie dostawy).

FORMY DOSTAWY

Transport MINKO:

Dostawa STANDARD lub GOLD!

Ta forma pozwala nam na zaoferowanie dwóch opcji doręczenia mebli:

Dostawa STANDARD jest DARMOWA*,

Dostawa GOLD jest w cenie 349pln**.

Trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, a konkretny termin dostawy potwierdzamy podczas korespondencji z klientem.

Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej:

Darmowa dostawa kurierem!

Ta forma pozwala nam na dostawę mebli zapakowanych w kartony i palety (meble do mniejszego lub większego montażu).

Dostawa STANDARD jest DARMOWA*,

Paczki są nadawane w dni robocze, w dniu nadania paczki, informujemy klienta drogą e-mail.

Korzystamy z usług firmy DPD, Raben i innych.

Ostateczna decyzja co do formy dostawy DARMOWEJ, leży po stronie logistyka MINKO.

Dowiedz się więcej o metodach dostawy STANDARD i GOLD

Dostawa Standard
Dostawa STANDARD jest DARMOWA:

Bardzo dbamy o bezproblemową dostawę naszych produktów, dlatego zdecydowana większość mebli jest doręczana w całości, ale są też wyjątki:


  • -biurka, toaletki, stoły BASIC, konsole, stoliki są meblami przeznaczonymi do małego montażu (należy przykręcić stelaż drewniany do gotowego blatu), są zapakowane w kartony,
  • -szafy są meblami przeznaczonymi do średniego montażu (dostarczane w kilku wstępnie złożonych segmentach, należy je ze sobą połączyć, włożyć półki etc.) i są zapakowane w folię stretch i kartonowe zabezpieczenia,
  • -szafki nocne PILLE i REDU, wszystkie regały RUBBER, regał i biurko LADDER, a także łóżka są meblami przeznaczonymi do kompletnego, samodzielnego, są zapakowane w płaskie paczki.

Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany tylko za próg lokalu, zazwyczaj z wniesieniem na piętro (należy pamiętać, że niektóre firmy kurierskie mogą odmówić dostawy do lokalu bez windy itp.), lub tylko za drzwi klatki schodowej.


Większe meble są ZAZWYCZAJ dostarczane w całości.


Paczka jest zabezpieczona profilami z kartonu i folią, często całość stoi na euro-palecie z drewna. Waga mebli to przedział od 40kg do 150kg, natomiast gabaryty paczki odpowiadają wielkości mebla+ wymiary palety.


Dostawca doręczy zamówienie tylko pod drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą), lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych).


FORMY DOSTAWY DARMOWEJ STANDARD:

1. Transport MINKO:

Trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, a konkretny termin dostawy potwierdzamy podczas korespondencji z klientem.


2. Wysyłka za pośrednictwem firmy kurierskiej:

Ta forma pozwala nam na dostawę mebli zapakowanych w kartony i palety (meble do mniejszego lub większego montażu).

Paczki są nadawane w dni robocze, w dniu nadania paczki, informujemy klienta drogą e-mail.

Korzystamy z usług firmy DPD, Raben i innych.


Ostateczna decyzja co do formy dostawy DARMOWEJ, leży po stronie logistyka MINKO

Należy mieć na względzie, że mebel będzie wymagał wniesienia, rozpakowania i ustawienia w lokalu we własnym zakresie. Ruchome elementy takie jak półki i relingi są zapakowane oddzielnie i przygotowane do samodzielnego montażu.


Należy pamiętać, że firmy kurierskie oferują dostawy w sztywnych godzinach, zazwyczaj od 8.00 do 16.00.

Dostawa Gold
Dostawa GOLD jest w cenie 349pln:

Dopłata jednorazowo do całego zamówienia, a pakiet gwarantuje:


  • -gwarantowaną dostawę transportem własnym MINKO,
  • -wniesienie mebla standardowego lub modyfikowanego za drzwi lokalu i ustawienie w miejscu docelowym, chyba, że rozkład pomieszczenia na to nie pozwala (wysokie piętro i brak windy, wąskie korytarze, niskie drzwi, KRĘCONE SCHODY o wąskim biegu).
  • -rozpakowanie i montaż mebla,
  • -wyregulowanie frontów, przygotowanie mebla do użytkowania,
  • -zabranie i zutylizowanie wszystkich elementów opakowania.

Trasa dostawy jest ustalana cyklicznie w obrębie całej Polski, a konkretny termin dostawy potwierdzamy podczas korespondencji z klientem.


Ważne podczas tej formy dostawy:
  • -jeśli lokal tego wymaga, należy we własnym zakresie zabezpieczyć podłogi na czas doręczenia, ponieważ podczas wnoszenia mogą ulec niekontrolowanemu uszkodzeniu,
  • -pracownicy koniecznie poruszają się po lokalu w swoim obuwiu,
  • -pracownicy w razie konieczności korzystają z prądu w lokalu,
  • -pracownicy nie montują mebli do ściany (meble do tego przeznaczone, są przygotowane do montażu, który klient wykonuje we własnym zakresie),
  • -pracownicy nie wiercą w ścianach w lokalu klienta,
  • -jeśli pracownicy ustalą, że gabaryty pomieszczenia nie pozwolą na swobodne wniesienie mebla (przy wcześniejszym braku takiej informacji od klienta), mogą odmówić dostawy i ustalić ja na inny termin, za dodatkową opłatą.

OBOWIĄZKI KLIENTA PODCZAS DOSTAWY:

Proszę o bezwzględne sprawdzenie paczki przy dostawcy, w każdej z wyżej wymienionych opcji.
Należy zwrócić uwagę czy opakowanie nie jest uszkodzone, a po rozpakowaniu (przy dostawcy) czy blat nie posiada odprysków, fronty nie są pęknięte/ wypaczone, szuflady działają bez zarzutu, stelaż i zestaw elementów do wkręcania są kompletne i nieuszkodzone.
Jeśli któraś z poniżej wymienionych sytuacji ma miejsce, kurier ma obowiązek od razu spisać protokół uszkodzenia paczki, jest to konieczne do wszczęcia procedury reklamacji.
Proszę zwrócić uwagę, aby opis uszkodzeń był wyczerpujący: adnotacja o uszkodzeniu zwartości paczki musi się znaleźć w protokole, z dokładnym opisem jakiego typu i jak duże jest uszkodzenie (wgniecenie/wyszczerbienie/ułamanie, ile ma cm).
Zalecamy fotografowanie na bieżąco uszkodzeń, jest to jeden z podstawowych dowodów winy kuriera, dołączany do protokołu reklamacyjnego.

UŻYTKOWANIE:

Meble są wykonane z litego drewna (stelaż) oraz płyty meblowej wiórowej laminowanej z doklejką z PCV lub MDF (blaty).
Jakiekolwiek narażenie na dużą wilgotność i kontakt z płynami może spowodować uszkodzenie mebla.
Zaleca się przecieranie lekko wilgotną szmatką (delikatny płyn myjący lub roztwór mydlany) lub specjalnym preparatem do czyszczenia tego typu mebli i bezwzględnie zawsze wycieranie całości do sucha,
Maksymalne obciążenie standardowego biurka to ~20kg,
Maksymalne obciążenie każdej z szuflad to ~6kg.
Gwarancja jest udzielana na okres 1 roku od dnia zakupu i nie obejmuje mechanicznych uszkodzeń mebla wynikających z niewłaściwego użytkowania i konserwacji produktu, jak i normalnych skutków codziennej eksploatacji.
Drobne niedoskonałości/wyłupania materiału w niewidocznych miejscach nie wpływają na wartość mebla i nie podlegają reklamacji.

Coś poszło nie tak?

Każdy mebel składamy kompletnie tuż przed wysyłką, w celu sprawdzenia jego poprawności, jednak i nam zdarzają się błędy… Jeśli masz inny problem z montażem lub jakością, proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy, pomożemy!

Termin realizacji

Mebel z tej oferty jest gotowy w max 35-45 dni roboczych.

Należy mieć na względzie dni wolne od pracy.
Dostawa zamówienia następuje w ciągu kolejnych max. 2 tygodni
(przez kuriera lub transport własny MINKO).
W przypadku zamówień na meble modyfikowane należy doliczyć 10 – 15 dni roboczych.

Bezpieczeństwo i zgodność z przepisami

OSTRZEŻENIE! RYZYKO PRZEWRÓCENIA!

Nieprzymocowane meble mogą się przewrócić.
Należy je przymocować do ściany za pomocą dołączonego zabezpieczenia, aby zapobiec ich przewróceniu.

SKOMPLETUJ SWÓJ ZESTAW
Zobacz co nowego w ofercie MINKO!
PODOBNE PRODUKTY
Zobacz co nowego w ofercie MINKO!

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od 7 do 15.

Zapytaj nas o ten mebel

    Soczyste rabaty i gorące promocje!

    Otrzymaj 5% rabatu na zakupy w naszym sklepie!

    Nic Cię nie ominie jeśli zapiszesz się do naszego newslettera.